Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 16:31:23
On 02/03/2011 04:25 PM, Dainiushas wrote:
> ta prasme, reikia suprast, kad piešiant ekvivalentine stiprintuvo
> schemą, vietoj tranzistorių reikia piešt jungtukus?

ties cutoff'u - taip. kas ir vyksta kiekvienam AB stiprintuve garso
rankenele atsukus siek tiek daugiau.

> Realiai, tu pasidaryk maketą ir pabandyk pamatyt gyvai tuos laiptukus,
> ant oscilografo. Su ta pačia 20mA ramybės srove. Nepamiršk papasakot
> kaip sekėsi.

won't forget, promise you.
nors dabar as visa maketa i SE perdares, bet dar zadu ir PP si bei ta
matuot. tai atsiusiu oscilogramas tau asmeniskai.
as rimtai, nesuprantu, kad tu cia man bandai irodyti? :) kad visie tie
kurie parase senus kaip gyvenimas elektronikos vadovelius ir atliko n
testu yra akli ir durni?