Tema: Re: kolonėlės klipsch
Autorius: G.
Data: 2011-01-25 20:33:37
Icon WF34 ir Icon WF35. Kai kuri akustine muzika is tu ju skambejo
fantastiskai, bet labai skirtingai nei is kitu - Monitor Audio Rx6/Rx8, B&W
683, kazkuriu Focal Chorus ir lygtais dar Dali Icon 5 klausymo kambary buvo.
Mano manymu ten labai isreiksti (iskraipyti?) auksti/viduriai, o zemu
nelabai girdejosi.

G.V.