Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 17:21:17
On 02/03/2011 04:19 PM, Dainiushas wrote:
> čia tik šiaip sau, atsakyk prašau apie muziką..... :)

ka atsakyt? domina ka klausau ar per ka klausau? klausau viska, nuo
vokalo iki sunkaus roko. *siuo metu* klausau ausines, pajungtas per
maketa pcm2704 + SE nuo kompo. gali pulti dziaugtis ir rekti kad as
nieko negirdziu ir neturiu teises paneigti tavo klaidingus teiginius
apie elektronika. mano beda yra maza kantrybe davesti maketa iki
galutinio daigto kuri glaima butu civiliui naudoti, nes vis knieti
isbandyt kazka naujo. siuo metu vyksta paruosiamieji darbai isbaigtos
sistemos konstravimui. jei tau kanors pakeite sitas atsakymas tai valio,
bile muzika skamba geriau :)