Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-02 19:53:04
On 02/02/2011 06:00 PM, Dainiushas wrote:
> shiaip tai su tavim diskutuot bus galima tada, kai mesi multisima ir savo
> kreivus maketus bei pradesi klausyt.
>
> Esi girdejes kaip ta plastmase su metalu groja?

ne nu tai aisku, maketus idejus i tiuningine deze, uzklijavus gera
branda ir dar pora audiofiliniu parametru salia parasius tai ir tranzai
kitaip veikt pradeda, kitaip 'skambet' pradeda, ir visa kita fizika
galiot nustoja. tada galima teigti, kad kaina itakoja garso kokybe, o ne
atvirksciai :) gaila man tokiu marketingo auku ir vadinamu elektronikos
inzinieriu, kuriem tik blizgantys pavadinimai ir graziai nudazyti
garsiakalbiai garso kokybe suteikia. tavo vietoj tai tyleciau ir nosi
krapstyciau o ne cia briedus rasineciau.