Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-02 20:13:52
On 02/02/2011 07:58 PM, Dainiushas wrote:
> :)
>
> Shitais, tai taip ir neatsakei - girdejai tuos Klipsch'us grojanchius ar

tu negirdejau. girdejau kitus. ir ka? ir nieko, barska vienodai,
nepriklausomai kas ant ju uzrasyta. klipsh, jamo ar magnat. vienas
normalus garsiakalbis tokio jautrumo kainuoja brangiau nei koloneliu
pora, tai kas ten jose gali grot.

> negirdejai? Gaila, berods muduabudu salono Vilniaus gatveje nebera..... :(

gaila negirdejai kaip pakeite 'melodija' belcanto pardavejas kazkada,
kai isijungiau i diskusija, kuri vyko tarp jo ir kazkokiu potencialiu
pardaveju. as tai siaip tuose salonuose neturiu ka veikti. nes neperku
vardo ir skaiciu knyguteje, skirtingai nei tu. teisingo garso ir kitur
galima isgirsti, nebutina i salonus eiti. tiesa, cia net ne alternatyvos.

> Jau nekalbant apie tai - tikrai galetum argumentuotai papasakot kuo
> popierius geriau uzh kompozita ir kuo shilkas geriau uzh titana?

siek tiek galiu. popierius lengvesnis, lengvesne pakaba. mazesne judanti
mase gaunasi. maziau iskraipymu viduriniuose dazniuose. silpni
mechaniskai ir todel netinkami ten kur dideles galios. plastika deda ten
kur pompuoti reikia o ne groti.
o del aukstadazniu tai taip esu klauses ir lygines. tai visi klausyti
titaniniai (pvz. eminence) zviegia ir cypia. jie negroja. o is to ka
zinau is technines puses, tai visu kompresiniu garsiakalbiu labai
didelis kryptingumas ir daznine smarkiai priklauso nuo kampo.