Tema: Re: kolonėlės klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-02 21:41:54

> esu 101% tikras, kad nieko verto demesio neisgirsciau. plastmasiu ir taip
> esu prisiklauses daugiau nei verta tai daryt ir gaisti laika.

tas 101%, tai toks subjektyvus reikalas. Labai su amzium praeinantis :).
O ir klausyt nebera kur... :(

> gerai kad bent tai pripazysti. tai va tie grazus skaiciai irgi zinok
> surasomi, pristatomi kad lengviau butu parduoti.

bala zhino. skaichiai jau yra objektyvu ir ne taip ir sunkiai patikrinama.
Tai gali ir skandalas pakilt, tuo labiau, kad kalba ne apie kazhkokias
pigienas.

> man tai noretusi pamatyti realia ismatuota ju charakteristika. nu si karta
> nusizengsiu principam ir leisiu sau pasakyti - netikiu as tais skaiciais.
> jau rasiau, vienas garsiakalbis su panasiais parametrais kainuoja brangiau
> nei tie klipshai, tai cia ble pasaulis lochu pilnas, perka brangius
> grasiakalbius kai klipshai uz bumbox'o kaina high-end padaro. kaip manai,
> kiek ten lieka garsiakalbiam atmetus dezes su visu sh ir vadybininku
> navara? vis dar tiki jais?

Galima nuoroda i ta viena garsiakalbi? Ish kitos puses, kol rasi kuo
ishmirkyt popieriu, kad normalios charakteristikos butu - tai jis realiai
ausko kainos pasidaryt gali..... :).
Beje, sakykim, pas tave tikrai 7kLt yra bumbox'o kaina? Gerai gyveni - ish
shono taip neatrodo....

> nevaidinsiu medziagu mokslu daktaro nes toks neesu. galiu kalbet tik apie
> tai ka pats girdejau arba remtis tais saltiniais, kurie bent jau suteikia
> ta informacija nesiekdami pelno. patikek, ne viena knyga esu perskaites
> siaip apie audio sistemas, ne viena koloneles ir garsiakalbius. nu zinok
> visur kaip susitare pirma vieta vetinant *kokybe* skiria popieriui ir
> silkui. ir kaip susitare visi subai ir kita komercine piguva uz 1000 Lt
> blizga pasipusus sidabru ir auksu dazyta plastmase bei skarbonkem
> aukstadazniuose. as nesiimsiu irodineti inzinieriskai sitos vietos, nes
> [...]

O vat man kartais kyla mintis, kad popierius ir shilkas, tiesiog geriau
parsiduoda. Panashiai kaip tavo taip "megstami" skaichiai :)