Tema: Re: kolonėlės klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-02 20:45:04

> tu negirdejau. girdejau kitus. ir ka? ir nieko, barska vienodai,
> nepriklausomai kas ant ju uzrasyta. klipsh, jamo ar magnat. vienas
> normalus garsiakalbis tokio jautrumo kainuoja brangiau nei koloneliu pora,
> tai kas ten jose gali grot.

nu vat gaila, kad negirdejai. Butent Klipsch'u, butent reference. Butent su
akustine muzika. Labai tikiuosi, turesi progos ishgirst....

> gaila negirdejai kaip pakeite 'melodija' belcanto pardavejas kazkada, kai
> isijungiau i diskusija, kuri vyko tarp jo ir kazkokiu potencialiu
> pardaveju. as tai siaip tuose salonuose neturiu ka veikti. nes neperku
> vardo ir skaiciu knyguteje, skirtingai nei tu. teisingo garso ir kitur
> galima isgirsti, nebutina i salonus eiti. tiesa, cia net ne alternatyvos.

nu tai lievas pardavejas, nieko daugiau. Kita vertus, prie tokiu "protingu"
jie manau priprate. Kiek buvau proto man ten niekad nepiso, kaip tu su jais
kalbi, taip jie su tavim. O su eiliniu klientu.... sutik, pardavejo darbas
visu pirma yra parduot.

> siek tiek galiu. popierius lengvesnis, lengvesne pakaba. mazesne judanti
> mase gaunasi. maziau iskraipymu viduriniuose dazniuose. silpni mechaniskai
> ir todel netinkami ten kur dideles galios. plastika deda ten kur pompuoti
> reikia o ne groti.

nu apie popieriu plastika papasakojai. O kaip del kompozitu?
Beje, popierius ne tik silpnas. jis dar ir lankstus, o tai yra daug blogiau.
Kazhkur buvo straipsnis, rusai matavo netiesinius ishkraipymus garsiakalbiu,
ten - popieriniu. Liudnas vaizdelis.... Ish kitos puses - Klipsch'u atveju -
jei ten viskas sunku ir blogai, ish kur jautrumas tada?

> o del aukstadazniu tai taip esu klauses ir lygines. tai visi klausyti
> titaniniai (pvz. eminence) zviegia ir cypia. jie negroja. o is to ka zinau
> is technines puses, tai visu kompresiniu garsiakalbiu labai didelis
> kryptingumas ir daznine smarkiai priklauso nuo kampo.

O ruporas ant tu kompresiniu, tai shiaip, dekoracija? Ish kitos puses,
stereoefekto zona nera labai plati, tai nelabai problemos del kryptingumo.