Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 15:09:43
On 02/03/2011 02:53 PM, Dainiushas wrote:
> ir ką matai tame oscilografe? Garantuoju, lygiai nieko. Harmoniniai
> iškraipymai pradeda matytis turbūt taip nuo 5%, visokie B klasės
> "laipteliai" jei matosi - tada ir žiūrėt nebeverta, viskas puikiai girdisi.

tai jie ir girdisi. aisku per santechnine konstrukcija ir metalo ir
plastmases tai dar tiek visokio zviegimo girdisi, kad tik mazochistai
gali to klausyt. kaip ir px tada tampa tie laipteliai.

> Beje, kokį signalo šaltinį naudoji? Akustiką?

kur, matuojant laiptelius makete? tu kazkaip nesusikoncentruoji apie ka
snekam.

> Bet svarbiausia, tai mane žavi - ant kiek tu teisus ir galintis mokyt
> pasaulį jautiesi.... :)

siaip tai tiesiog diskutuoju, tu parasei - as papriestaravau, bandei
irodyt klaidingus dalykus - as papriestaravau. tau baigesi argumentai,
kantrybe ir zodziai - liko tik ble ble ir pasipyzdavojimai.
o manes visai nezavi tipiskas bruozas stengtis apsikti kazka, kas zino,
turi ar moka daugiau ir geriau nei tu pats. vien todel, kad pats to
neturi nemoki ar nezinai. toks juodas pavydas ir pyktis, toks noras bet
kuriuo atveju nors kaipnors apsikti ta kita. jei nesugebi konstruktyviam
stiliui tai tada jau bent kaip nors, svarbu 'nepasiduot' :) lietuviska,
labai lietuviska.