Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-03 16:33:34
tai, kad lievi tavo tie argumentai. Nes viskas ant multisimo, su
kažkokių bala žino kokiu maketu ir virtualiu oscilografu.... O apie
muziką, garsą - nieko.

Beje, gal nori - duosiu Estonia'os schemą, susivesi į multisimą,
pažiūrėsi kokius laiptelius matai.... aišku, jei nepakibs nuo jos tas
simuliatorius.