Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 16:45:30
On 02/03/2011 04:34 PM, Dainiushas wrote:
> aš jau tingiu skaityt atgal - ką tu turi omeny "nuo pat nulio"?

nu gerai bandau be multisimo netgi. is multisimo tai gal net sivakar
kazka ipastinsiu.
tarkim jei tavo tranzui atidaryt reikia 4 V, tu ji pabiasini iki tarkim
6V. o signalo amplitude yra 3 V. tai ka turesi isejime? ar dar neaisku?
kad mosfet itampa valdomi o bjt srove tai dekui kad priminei, bet
nereikejo. su signalo itampa bet kuriuo atveju susieti galima, omo
desnio uztenka. as tau noriu pasakyt, kad tranzas dirbdamas B klasej,
padavus jam didesnes amplitudes signala nei bias itampa, UZSIDARO -
isejime turi NULI. kuo didini bias itampa (kartu ir srove) tuo gali
didesnes amplitudes signala paduoti iki kol tranzas uzsidaro. kas cia
blin gali but neaisku?
topologija apskritai niekaip nepriklauso nuo tranzu tipo. skiriasi tik
ju tiesiskumas. NERA tranzu, kurie atsidarinetu nuo nulio voltu.