Tema: Re: stiprintuvai (ex klipsh)
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-04 10:53:15
ginčas ne tuštokas, o labai tuščias :). Apie simetriškumus, tai viskas
kaip ir aišku, tam ir yra neigiamas grįžtamas ryšys - o kiek jis blogai,
priklauso nuo konkrečios realizacijos. Situacija dar blogesnė su lauko
tranzistoriais, paskutinių pasiekimų nežinau, bet dar prieš keletą metų
p-kanaliai darėsi pakankamai sunkiai.

O kas link A klasės - vis tiek man atrodo, kad ji skirta lempoms. Nes
tuos pačius 10W gaut su tranzistoriais, jau bus lengvai problematiška,
ypač nenaudojant skiriamojo transformatoriaus. Gi su mažesniais
galingumais, bus krūva problemų su akustika.

Dainius