Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-02 21:29:39
On 02/02/2011 08:45 PM, Dainiushas wrote:

> nu vat gaila, kad negirdejai. Butent Klipsch'u, butent reference. Butent su
> akustine muzika. Labai tikiuosi, turesi progos ishgirst....

esu 101% tikras, kad nieko verto demesio neisgirsciau. plastmasiu ir
taip esu prisiklauses daugiau nei verta tai daryt ir gaisti laika.

> nu tai lievas pardavejas, nieko daugiau. Kita vertus, prie tokiu "protingu"
> jie manau priprate. Kiek buvau proto man ten niekad nepiso, kaip tu su jais
> kalbi, taip jie su tavim. O su eiliniu klientu.... sutik, pardavejo darbas
> visu pirma yra parduot.

gerai kad bent tai pripazysti. tai va tie grazus skaiciai irgi zinok
surasomi, pristatomi kad lengviau butu parduoti.

> nu apie popieriu plastika papasakojai. O kaip del kompozitu?
> Beje, popierius ne tik silpnas. jis dar ir lankstus, o tai yra daug blogiau.
> Kazhkur buvo straipsnis, rusai matavo netiesinius ishkraipymus garsiakalbiu,
> ten - popieriniu. Liudnas vaizdelis.... Ish kitos puses - Klipsch'u atveju -
> jei ten viskas sunku ir blogai, ish kur jautrumas tada?

man tai noretusi pamatyti realia ismatuota ju charakteristika. nu si
karta nusizengsiu principam ir leisiu sau pasakyti - netikiu as tais
skaiciais. jau rasiau, vienas garsiakalbis su panasiais parametrais
kainuoja brangiau nei tie klipshai, tai cia ble pasaulis lochu pilnas,
perka brangius grasiakalbius kai klipshai uz bumbox'o kaina high-end
padaro. kaip manai, kiek ten lieka garsiakalbiam atmetus dezes su visu
sh ir vadybininku navara? vis dar tiki jais?

> O ruporas ant tu kompresiniu, tai shiaip, dekoracija? Ish kitos puses,
> stereoefekto zona nera labai plati, tai nelabai problemos del kryptingumo.

nevaidinsiu medziagu mokslu daktaro nes toks neesu. galiu kalbet tik
apie tai ka pats girdejau arba remtis tais saltiniais, kurie bent jau
suteikia ta informacija nesiekdami pelno. patikek, ne viena knyga esu
perskaites siaip apie audio sistemas, ne viena koloneles ir
garsiakalbius. nu zinok visur kaip susitare pirma vieta vetinant
*kokybe* skiria popieriui ir silkui. ir kaip susitare visi subai ir kita
komercine piguva uz 1000 Lt blizga pasipusus sidabru ir auksu dazyta
plastmase bei skarbonkem aukstadazniuose. as nesiimsiu irodineti
inzinieriskai sitos vietos, nes nesugebesiu. spresti kiekvienam savaip.