Tema: Re: stiprintuvai (ex klipsh)
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-04 16:49:27
On 02/04/2011 04:26 PM, Dainiushas wrote:
> nu kokie dar spragtelėjimai, čia analoginė technika, alio!

stebini kuo toliau, tuo labiau. pasirodo tranzai buna skaitmeniniai ir
analoginiai. visa skaitmenine elektronika zinok savo prigimtim irgi yra
analogine. visi 'loginiai' vienetai ir nuliai reiskia kazkoki itampos
arba sroves lygi. yra net ir keliu lygiu skaitmenines technikos, kur be
0 ir 1 yra ir tarpiniu reiksmiu. pvz audio codec'ai.

tu rimtai nesupranti, kad su kiekvienu didesniu signalo piku peciai
pakaitom UZSIDARINEJA? t.y. paraidziui - nuo tam tikro lygio, signalui
pakitus tokia pacia delta reiksme isejimas keiciasi ne proporcingai
(tiesiskai) bet kinta staigiai - primityviai aiskinant 'isjungiamas'
jungtukas su visais is to sekanciais skambesiais. TAI KAS kad kitas
petys atsidares ir signalas sumoj daug maz proporcingas iejimui, taciau
issijungusio peties sugeneruoti triuksmai niekur nuo to nedingsta.
tavo tikejimas NGR perdetas. jis nera toks greitas, kad kompensuotu ta
laipteli visiskai. jis tai daro, bet ne tobulai. beje, sukeldamas
didziulius intermoduliacinius iskraipymus, kurie tuo didesni, kuo
didesnis cross-overio triuksmas. nes tai momentais pirminis laipsnis
stengiasi 'isiubuoti' galini neproporcingai smarkiai, nes 'nezino' del
ko isejimo signalas pasikeite  TAIP STAIGIAI. poto seka priesinga faze -
smarkiai uzkelus galu gale pasirodo (vel pasako NGR) kad vis del to
uzkelem per daug.
ar taip sunku suprasti, kad neimanoma tobulai, be velavimu sureaguoti i
santykinai DIDZIULIUS pokycius? visur vyksta pereinamieji procesai. ir
kuo daugiau laipsniu, kuo daugiau stiprinimo ir elementu, tuo tu procesu
daugiau ir jie visi savaip ir skirtingai KEICIA signala. nes jie VISI
NETOBULI.

> šitą, vat kai tu padarysi realų SE, su kuriuo bus galima realiai
> paklausyt AC/DC - tada pakalbėsim :D

nu tai prasyk Contax, jis man rodos turi ir ne viena padares, isbaiges.
bus greiciau.