Tema: Re: stiprintuvai (ex klipsh)
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-04 13:35:42
On 02/04/2011 01:27 PM, CodeC wrote:

> beje, jei butum skaites bent viena rimtesne knyga ta tema, kur
> palieciama ir istorija audio aparaturos siek tiek, tai zinotum, kad AB
> klases stiprintuvai vartotojams ir buvo sugalvoti tam, kad ipirsti
> nuomonem, kas 2 in 1 yra labai gerai ir kad gauni abieju klasiu pliusus
> - kokybe ir galinguma. tuo tarpu yra atvirksciai - gauni abieju klasiu
> MINUSUS. tyliai groja daug blogiau nei A klase, garsiai groja DAR ZYMIAI
> blogiau nei B klase. sveikas atvykes i realybe.

dar papildysiu. kai pardavineje 'hi-fi' AB stiprintuvus po 100-200 W tai
bias voltage butent todel ir nebuna uzkelta auksciau pacio minimumo, kad
prie maziausio galros dar skambetu pakenciamai apykurciam tusofcikui.
nes jei uzbiasinsi truputi daugiau, tai kilovato del to neprarasi,
taciau garsiai, prie deklatuoru 100W tas stiprintuvas gros TRAGISKAI. o
pardavinet B klases tai nelygis, nes dabar madoj AB, nieks nepirks, nes
tipo 'kokybes nera':) prisiutos galvos, net pas inzinierius kai kuriuos.
kopyraitas cia kazkam.