Tema: Re: kolonėlės klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-02 20:50:21
> as nejautrus, nesisorink. prisipazinsiu esu lochas ir su thunderbirdu

nu, neseniai jau sakiau - shudas tas thunderbirdas :)

> nemoku linku newsuose atidarineti. tai paklausiu antra karta:
>
> kuo 3dB jautresnes koloneles yra geriau (verta moket daugiau) kai kalba
> eina apie namu sistema, kurios galingumai skaiciuojami simtais vatu. kai
> jos jungiamos prie galingo stiprintuvo ar taip vadinamo 'resyverio'. situ
> salygu prasom nekeisti ir nevaidinti kazka 'suporatai ne taip'. nes kai
> kalba eina apie tokio tipo koloneles, nera ka cia ne taip suprasti.

3db didesnis jautrumas reiskia visishkai kitokia akustines sistemos
konstrukcija, reishkia dinamika, reishkia, kad reikes mazhiau galios ish
stiprintuvo, kurios ten greichiausiai ne marios. Va turiu namie 2x35W ir
akustika 87db - nu truksta kartais zhinok. Ir ne pumpavimui truksta, o
tiesiog jauchiasi, kad stiprintuvas dirba nebe "komfortiskoj" zonoj.