Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-04 00:32:02
On 02/04/2011 12:16 AM, CodeC wrote:

> jo, as tau ta bandau jau visa diena irodyt.

o aš tau bandau pasakyt - tereikia bias'ą sutvarkyt taip, kad
nenutemptų. Tiksliau, privalu padaryt, kad nenutemptų. Kaip -
schemotechniko klausimas.

> siaip tai kad akim ant oscilografo nepastebimas, tai dar nereiskia kad
> jo ten is tikro nera. kai jau akim matosi tai jau reiskia visiska zopa.
> esme kad PP klijuoja signala is dvieju gabalu, ir cia tiesiog negali
> buti gerai, pats principas yra blogas.
>
> galiu ir as tau citata istraukti:
>
> "Although many audio amps may be called Class-B, generally they are not.
> Virtually without exception they are Class-AB, although most will be at
> the bottom end (conduction for 181 degrees for each device). Most power
> amps operate in Class-A up to about 5 to 10mW, after which they become
> [...]

nu bet žiūrėk, kiek bendrų minčių atsirado, o tereikėjo tik poros diodų
simuliatoriuje :). Tie milivatai yra toks labai sprendžiamas reikalas -
gi tu kvescionuoji patį principą. Niekas neliepia dirbt ant 181
laipsnių, dirbk ant 190 ar 200.

> tai ko dabar mane kartoji? as ir sakiau - keli bias srove ir keliauji
> palengva link class-a. TACIAU dauguma buitiniu stiprintuvu nieko
> neaukoja ir beveik visa laika dirba B klasej. kalbejom ir gincyjomes
> apie rodos.

> pilna tranzu po 3-5 A. tai cia piguva. sumokejes po 30 Lt uz tranza gali
> ir 20-30 A turet. cia visiskai ne problema. beto, man tokiu galiu ir
> nereik. siaip tai zinok ir mosfet yra tranzistorius ;)

šiaip tai klausimas ne apie tai kiek tranzistorius laiko, o apie tai
kokiame diapazone jis turi pakankamai tiesią charakteristiką. Čia jei
nori minimalaus NGR.

> [...]
>
> apie lempas klausk Contax, gali elektronika.lt forume. apskritai sita
> diskusija reikejo ten kelti. butu daugiau zmoniu ismananciu pasisake.
> nes dabar tai cia dviese galim iki begalybes irodineti.
> siaip kiek skaiciau jo puslapyje ir kitu nuomones, tai teisingas SE su
> teisingu lauktranziu GALI groti net geriau uz lempa. dar toks andrea
> chiuffoli puslapis yra. ten zmones REALIAI issibande daug variantu, ir
> kazkodel labai panasiai kaip as sneka. kazkodel yra tendencija pirminiam
> naudoti lempas o galiniui mosfet, nors tiek pat galios ar net daugiau ir

šitam reikale yra labai daug idėjinių reikalų, tikėjimo mistikos ir t.t.
- to kas tau berods kaip ir nepatinka. Lempa man patinka dėl daug
mažesnių srovių, dėl stabilių charakteristikų. Ir dėl transformatoriaus
kuris gerai suderina šaltinį su apkrova.