Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-03 15:16:34
On 02/03/2011 02:56 PM, Dainiushas wrote:
> vat ko aš tau pavydžiu - tai pasitikėjimo savimi. Realiai. Tiek, kad tas
> dalykas pavojingas - labai lengva perlenkt... :)

nors is tikro tai to pacio pavydet reikia tau.
nuejai kelis kart i salona, pakalbejai su kaimynu, paklausei savo
geriausiu atveju pora stiprintuvu ir koloneliu, permetei pora straipsniu
antrasciu akimis ir jau jautiesi kovos meistras. aj tiesa, dar kazka
elektronikos fake vaiksciojai. bet kas yra tranzas tai jau matau tik
kaip padavima prisimeni. as prie maketu, oscilografo, stiprintuvu ir
koloneliu konstravimo prasedejes daugiau nei tu miegojai per gyvenima,
tai nepsresk pagal save, kad viskas cia pas mane labai jau nepamatuota.