Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-04 00:24:19
On 02/04/2011 12:10 AM, Dainiushas wrote:
> aš tik nelabai suprantu, kodėl _AŠ_ turiu pasiduot, jei ten rašo tą
> patį, ką aš rašau antra diena be jokių guglų ir interneto.

zinai, beviltiska. turi skiri GALI BUTI, nuo YRA KAIP YRA?
taip imanoma AB uzbiasint'i iki daug ir dziaugtis a klase. skaityk dar
karta - A KLASE. pirktiniai, buitiniai stiprintuvai, to neturi, nes tada
kaistu ir svertu tiek, kad salonuose autokaras butu norma. ir vatu su
daug nuliu nedaletu pardavejai prirasyt. ar tu vis dar nesugebi suprast
apie ka kalbam? mes kalbam apie buitines sistemas, apie tai ka zmones
perka salonuose. o ne kas teoriskai imanoma. ka as tau pasiuliau
padaryt, kai pasakei kad tavo stipras prie didelio galingumo negroja?
PAKELT ramybes srove. tu ta supratai tik siandien po pietu, nes is ryto
giedojai kad AB klase su 20mA ramybes srove yra KONSTANTA. siaip gaila
kai zmogus suprates kad klydo, ne pripazysta ta, o pradeda rasyt kitaip
ir net kita smeizia bei iskraipo zodzius. tu iskart issipyzdavojai is
mano simuliacijos, nors ji ir parodo kas realiai vyksta daugumoje
stiprintuvu. poto jau parasei, kad ten viskas ok :)
viskas, as cia daugiau neberasysiu, nes nera tolko. kas norejo, esme
suprato. o kieno tikslas viska neigti ir akis per sikna operuot, tai
tiem padet negaliu.