Tema: Re: stiprintuvai (ex klipsh)
Autorius: Contax
Data: 2011-02-04 11:02:19
Na, A klaseje dirbantis visiems zinomas italo Ciuffoli stiprintuvas ne
lempinis, bet is visu mano klausytu stiprintuvu vienas geriausiai ir
svariausiai grojanciu. Tiesa ausinimo norint nuimti 10W reikia gero. Bet
lempinis SE stiprintuvas kaistu ne kiek ne maziau, tik tiek kad lempos to
uzkaitimo nebijo.