Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-30 08:58:53
nu koks skirtumas kad jie eme paskola, ne nuo to priklauso.
jei būtų banko atsakomybė už savo veiksmus, tada taip laisvai ir nedalintų
bet kam bet kiek bet kokiam laikotarpiui.
dabar ji jiems palyginus dzyn - žmogus vistiek liks skolingas visą gyvenimą.
o visa griūtis todėl, kad investuoja ne pagal verte, o daug daug kartu daugiau.