Tema: Re: Ne bobute kalta...
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-27 10:04:52
Na, čia jau visiškai OT - amžina žmogaus (pasirinkimo)laisvės problema.
IMHO žmogus iš principo turėtų turėti visiško pasirinkimo laisvę, o bet
tačiau tai "veiktų" tik kartu su lygiai tokio pačio lygio atsakomybės už
save ir ir už savo artimą (krikščioniškąja prasme) buvimu.

O bet tačiau atsakomybės už kitą ir asmens pasirinkimo laisvės aspektai
yra dialektinė priešybių pora, kurios viename gale yra diktatūra, kitame
- anarchija, ir kaip ir visų kitų panašių problemų atveju mūsų užduotis
ir rasti tą "aukso vidurį". Jeigu visi vieningai to ieškotų ir savo
galimybių ribose to siektų, tai ir atrastų, betgi - jeigu...  O kol kas
turim, ką turim. Vieną visuomenės dalį, kuri kaukia, kad "JIE (banka,
valdžia, aplinkybės... sąrašas nėra baigtinis) kalti", ir su akmenim
eina seimo langų daužyti, ir kitą, kuri mielai pasako "tiems DURNIAMS"
taip ir reikia" ir atsilošę gulte prie nuosavo baseino siurbčioja
šampaną ir grožisi porą milijonų kainuojančio automobilio žvilgesiu.

Bet čia su o.law jau visai nieko bendro, todėl EOD.