Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Rivo
Data: 2009-06-30 08:45:59
Imam paprasta pavyzduka: jauna 2 asmenu seima, abu turi darba, per abu 4000
i rankas. Gavus alga1000 nesamas padet i banka, uz likusius imanoma gyvent?
Nebutinai pastoviai kabakuose sedet, bet kukliam gyvenimui nuomuotame bute
uzteks.... Po 10 metu banke bus 120000+%.
Ner kainu burbulo, bankai turi pinigu skolinti verslui, seima savo buta...
Bet ne... viska duokit mum dabar, iskart...

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Jei gali rinktis tik 1 iš 2 - taupyti savo būstui arba nuomotis pastogę, kam
siūlai taupyti ir nuomotis vienu metu? OK, gali pasakyt, kad galima nuomotis
benderį už 500Lt kol taupysi po 500Lt tuos x00klt+ užuot taupius po 1000Lt
gyvenant palapinėj, tik tada taupymas biškį užtruks ne 40 metų, bet 80.

Anyway, čia kiekvieno teisė rinktis po kiek ir kiek laiko taupyti ar
skolintis, aš nesuprantu tik vieno, kai atsiranda manančių, kad jie
(valdžia, ekspertai, you name it) žino geriau nei pats pasirinkimą darantis
žmogus, ir kad tą trečios šalies "teisingą" nuomonę vargšams žmogeliams
reikia enforsinti jėga idant apsaugoti tuos žmogelius nuo jų pačių. Sick.

--
Doc