Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: pjezo
Data: 2009-06-26 20:49:13
tada paskyk prasau kur rasti geresne vldzia ir koks geros valdzios receptas.?

jei tokia padetis butu tik LT tada taip- galim sakyti kad musu valdzia bloga.
Taciau palyginus su kitom salim mes neblogaidar laikomes.
Idomumo deliai pasiziurek kokiu 18 men senumo straipsnius ju komentarus- daug rasi kaip gera airijoje, latvijoje ir kt salyse- kurios siuo metu tokioj subinej sedi, apie kokia mes net pagalvoti bijome.
ir juokingiausia kad tada ju valdzi buvo kaip pavydzdys rodoma:)
tai kas is cia keokianciu valdzia noretu dabat i tas "geresnes" salis isvyktui gyventi?