Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Ninja666
Data: 2009-06-25 10:43:23
Dex wrote:
> zmones rinkosi tai, kas yra pigiau. Gi, jei butu zinoje - butu
> nesirinke. T.y. imho, nebuvo objektyviu salygu suvokti, kaip tai yra
> rizikinga.

Blemba nerašyk daugiau, nes totaliai į pievas pjauni :(

Kai perku ebay ką nors, tai ne visada nurodau, kad man draustų siuntimą.
Žmonės irgi ne visą laiką draudžia savo turtą, bet kai pramuša koks
vamzdis, tai jiems užlietus kaimynus reikia iš savo kišenės taisyt.

jeigu jie kažko nesuvokė imdami būsto paskolą, tai galbūt nederėjo jos
imt? Jofana šitoje vietoje NIEKADOS nesutiksiu, kad ėmėjas nekaltas -
čia yra vienas atsakingiausių žingsnių gyvenime, o žmonės visiškai
negalvodami jį žengė. Ne veltui buvo algų rėžiai, kuriuos žmonės
peržengė dirbtinai pasididindami algas. Ne veltui buvo punktai apie
fiksuotas ar kintamas palūkanas. Ne veltui buvo draudimas nuo prarasto
darbo ar sumažėjusių pajamų. Ne veltui pagal sutartį yra užstatomas ir
pats būstas. Ką chebra galvojo? Šie punktai iš piršto laužti? Žmonės
pervertino savo galimybes ir norėjo gyventi geriau, negu jie verti.

Turiu aš labai mėgstamą frazę - "Kvailumas turi būti baustinas". Va ir
baudžiami kvailiai. Turbūt 90% nukentėjusiųjų ir buvo kvailiai, o tik
10% tų, kuriems nepasisekė.