Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Dex
Data: 2009-06-26 13:24:35
toks jausmas, kad neskaitei visos diskusijos.
Mano pozicija tokia, kad jei skolinami uzsienio pinigai, tai su laiku
ant lt ju neliks (reikia grazinti bazine skola + palukanas) ir todel
siuos procesus reikia kontroliuoti daugiau maziau. Bent jau daugiau, nei
buvo iki siol. Akivaizdu, kad tavo minimas zmogelis, nors dabar ir gali
moketi imokas, visa gyvenima dirbamas vis vien negrazins paskolos, jei
neivyks koks esminis salygu pakitimas (karas, revoliucija, devalvacija,
skolu nurasymas ar pan.)

Dex