Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Dex
Data: 2009-06-25 09:26:02
Beje, jei jau apie masini skolinimasi.

Mano kuklia nuomone, visgi kalciausi yra bankai, nes:

jie siule lengva ranka pasiimti pigius (tuo momentu) kreditus. Sakysit
kaip sarkinas - skolininkai patys kalti, nes patys eme?

Na, pamastykim siek tiek blaiviai.

1. Eilinis pilietis ant lt, skolindamasis remesi lukesciais, kad viskas
eis tik geryn, ekonomika kils, pinigus uzdirbti ateityje bus lengviau.
Sita dalyka garsiai skalambijo visi spekuliantai ir massmedia

2. Eilinis pilietis, imdamas kredita, negalvojo, kad tokiu kaip jis, yra
ar bus dar trecdalis lietuvos, ir kad kredito grazinimas taps rimtu
apsunkinimu ir "visi" pinigai iskeliaus pas skandinavus

3. Eilinis pilietis, nebudamas finansininku, ir nedirbantis finansu
srityje, negalvojo, kad BOR'ai realiai gali TIEK pakilti tokiai sauniais
ekonomikos kilimo laikais. Ir kaip tas kilimas gali atsiliepti jo
imokoms. Beje, tai dar reikia moketi pasiskaiciuoti, o jei grazinimo
metodas anuiteto, tai dar sunkiau. (cia kas neivalde excelio' PMT
formules :))

Trumpai sakant, as visa tai laikau dideliu lochotronu, uz kuri atsakingi:

1. Bankai
2. Lietuvos bankas
3. Valdzia
4. Massmedia
5. Spekuliantai

P.S. Idomu, ar banko sutartis nepriestarauja kokioms nors ten zmogaus
teisems ar pan.?
Ar is esmes turi teise tokia sutartis, kurios viena is esminiu salygu
(palukanu dedamoji) yra nekonkreti, o plaukiojanti bala zino kaip?

Dex