Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: NASA
Data: 2009-06-26 13:33:07
O pradėkime kalbėti ne bendriniais žodžiais o konkrečiai.

> 1. Lietuva 18 metu eina i minusa.

Ne Lietuva eina į minusą, o tu eini į minusą, aš einu į minusą, kaimynas eina į minusą. Jei proto užtenka tik pasiskolinti ir pravalgyti - turime tai ko nusipelnėme. Patys sau nusipelnėme tai ką turime. Ne valdžia, ne Kubilius, ne bankas, o mes patys.
Kai bus proto ne euroremontą darytis (pamenate tokius laikus), o sukurti produktą eksportui - tada ir gyvenimas visiems pagerės.

> 2. Pasiskolinus pinigus, reikia grazinti daugiau. Jei visi pinigai, uz
> kuriuos pirko butus butu lietuviski, rezultatas butu siek tiek kitoks

Jei į rinką neįsileistumėme užsienio kapitalo ir "augintumėmes" tik savo resursais, šiandien būtume Baltarusijos vietoje. Ne kapitalas yra blogis,o tai ką su juo darai!