Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: nu blyn
Data: 2009-06-26 14:16:40
Sutartyje yra punktas, kad klientas gali bet kada atsifiksuoti palukanas, pirmas atsiksavimas nemokamas, visi kiti po 400lt kainuoja jei neklystu.
Kitas punktas apibrezia kaip susiskaichiuoja imoka t.y. marza 0.6% + EURIBORAS .... kaszkas panasaus.

Klientui iskyla klausimu del palukanu atfiksavimo, jis ta punkta isiaiskina su banko vadybininku ale kompetetingu asmeniu.
Jis net ant popieriaus papaiso kaip susideda imoka kad marza 0.6 ...... o palukanos jei atfiksavimo metu bus mazesnes mokesi maziau. Klientas PASITIKEJO zmogumi.

Dabar pasirodo, kad jei zmogus inicijavo sutarties punkto ivygdyma, bankas turi teise keisti visa sutarti, taip pat ir perskaiciuoti marza ? tarkim nebutu aplamai punkto apie palukanu atfiksavima, bet jis buvo. pasirodo negalima pasitiketi banko darbuotojais ?