Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-25 11:49:48
  O kodel butinai turi buti kazkas kaltas ? Jei ash nesugebesiu grazinti
banko paskolos, tikrai sunkiai isivaizduoju save nutaisanti toki nagla
snuki, kad eiti del to kaltinti paskola davusi banka, LT centrini banka,
Kirkila ar Landsbergi. Aš nuėjau pas kitą asmenį ir susitariau iš jo
pasiskolinti pinigų. Jam aš pasirodžiau patikimas. Man taip pat tiko jo
siulomos salygos - turbut, kad neturiu specialaus bankinio issilavinimo ir
nesupratau ka pasirasienju, bei ka isipareigoju. Ir jei aš pasidarysiu
nemokus, dėl prisiimtu isipareigojimu galesiu kaltinti tik save.