Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: pjezo
Data: 2009-06-26 16:30:34
-o kas sake kad tas draudimas tave draus? kaip jis vadinasi? kiek pamenu paskolos darudimas- vat ir draudziama paskolos davejo (ne gavejo) interesai- reik pasidometi nuo ko draudzia ir ka...
- nenustebsiu. gausi (ir as gavau) ivariu pasiulymu. tiek eu, tiek lt, tei kintamu, tiek nekintamu. ir rinkdamasis gerai zinojau ka imu. bei gerai zinojau kas gali nutikti blogiausio ir geriausio.
ir net jei dabar ivyktu blogiausia- islipciau pa nuliam arba dar ir koks simtekas kilolitu liktu.
- visi pazadai kuriuos girdejau labai realus. bent jau man. vat nesenei, taip idomumo delei paskambine paklausiau ar galeciau atideti mokejimus metam- atsakymas, taip galima.