Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-26 16:45:22
"pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message news:h22ihq$b51$1@trimpas.omnitel.net...
> - visi pazadai kuriuos girdejau labai realus. bent jau man. vat nesenei, taip idomumo delei paskambine paklausiau ar galeciau atideti mokejimus metam- atsakymas, taip galima.

nemokamai?
ar visgi kaip sakiau: naujas įvertinimas, nauja marža, per atidėjimą vistiek procentus moki (padidėjusios!) dėl ko ne daug ima skirtis suma,
o po metų dar daugiau imi mokėt, nes ir procentai didesni ir gražinimą reik mokėt.

bet čia ne esmė.

kodėl aš sakau, kad valdžia turi rupintis?
todėl, kad ji tam ir valdžia.
pas mus aišku pamirštama kam ji, įsivaizduojama, kad iš pradžių gražūs pažadai byle išrinktų,
o vėliau tik daroma tam, kad gerai tepa ar kam skolingas.
kas dėl bankų. kainos butų nerealiai užkilo todėl, kad laisvai ėmė dalinti dideles paskolas,
visai nežiūrėdami į riziką. jei tai nerūpi bankui (o jam gal ir atrodė, kad neturi rūpėt, nes
žmogus vistiek liks skolingas, nepasakys, kad jam bankrotas), tai turi rūpėti tiems,
kas gina žmonių interesus, ar tai vartotoų ginimo įstaiga, ar tai centrinis bankas, ar tai valstybė ir t.t.
jei nesugebėta priimti tokių įstatymų, kad bankai realiai vertintų riziką ir už neteisingą savo sprendimą
patys kentėtų, tai tuomet privalo imtis tokių saugiklių, kad vistiek nesigautų tokia palaida bala ir kainų kėlimas.