Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Dex
Data: 2009-06-25 10:53:48

Ninja666 wrote:
> Blemba nerašyk daugiau, nes totaliai į pievas pjauni :(
Sorry, bet dar truputi parasysiu :)

> Kai perku ebay ką nors, tai ne visada nurodau, kad man draustų siuntimą.
> Žmonės irgi ne visą laiką draudžia savo turtą, bet kai pramuša koks
> vamzdis, tai jiems užlietus kaimynus reikia iš savo kišenės taisyt.

Tai nelygininas dalykas, nes namo gyventoju skaicius neitakoja vamzdzio
susidevejimo greitumo. T.y. jei staiga dingtu puse gyventoju is namo,
tai vamzdziai el to neplys, nes spaudimas yra toks, koks jis yra
nustatytas, ir gyventoju skaiciaus sumazejimas nesalygos spaudimo
padidejimo.

Kai tuo tarpu paskolu grazinimo galimybe tokioje salyje kaip lietuva yra
atvirksciai proporcinga isduotu paskolu kiekiui.
Jei butu dalinami tik bobuciu pinigai - viskas butu ok. Deja, dalinami
buvo skandinavu eurai.

> jeigu jie kažko nesuvokė imdami būsto paskolą, tai galbūt nederėjo jos
> imt?

paprastai nesuvokiamas dalykas paaiskeja tik ji suvokus, todel, kaip
buvo galima neimti paskolos, jei nesuvokei jos rizikos?

Neeme tik tie, kurie suvoke rizika!

  Jofana šitoje vietoje NIEKADOS nesutiksiu, kad ėmėjas nekaltas -
> čia yra vienas atsakingiausių žingsnių gyvenime, o žmonės visiškai
> negalvodami jį žengė. Ne veltui buvo algų rėžiai, kuriuos žmonės
> peržengė dirbtinai pasididindami algas. Ne veltui buvo punktai apie
> fiksuotas ar kintamas palūkanas. Ne veltui buvo draudimas nuo prarasto
> darbo ar sumažėjusių pajamų. Ne veltui pagal sutartį yra užstatomas ir
> pats būstas. Ką chebra galvojo? Šie punktai iš piršto laužti? Žmonės
> pervertino savo galimybes ir norėjo gyventi geriau, negu jie verti.
>
> Turiu aš labai mėgstamą frazę - "Kvailumas turi būti baustinas". Va ir
o as turiu megstama fraze, kad zmogui butina suteikti antra sansa. T.y.
bausti reikia zulikus, o ne nesusipratelius. Tam ir yra aukstosios
mokyklos, universitetai, kurie zmones protina. Bet visada bus kvailiu,
ir juos turi "kontroliuoti" protingi. Manau, to aiskinti nereikia.