Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Ninja666
Data: 2009-06-25 10:02:57
Dex wrote:
> Beje, jei jau apie masini skolinimasi.
>
> Mano kuklia nuomone, visgi kalciausi yra bankai, nes:
>
> jie siule lengva ranka pasiimti pigius (tuo momentu) kreditus. Sakysit
> kaip sarkinas - skolininkai patys kalti, nes patys eme?

Narko dealeriai irgi iš pradžių dalina ratukus nemokamai - tam, kad
pripratinti klientus. Matai kaip įdomiai gaunas - visgi narkodealeriai
karlti dėl įjunkimo į narkotikus :)

> 1. Eilinis pilietis ant lt, skolindamasis remesi lukesciais, kad viskas
> eis tik geryn, ekonomika kils, pinigus uzdirbti ateityje bus lengviau.
> Sita dalyka garsiai skalambijo visi spekuliantai ir massmedia

bankai rėmėsi lūkesčiais, kad viskas bus ok, žmonės uždirbs šaibas,
neturės problemų su skolų dengimu. Be to situacija gerėjo - tai ko
neduot žmonėms tai ko jie nori ?

> 2. Eilinis pilietis, imdamas kredita, negalvojo, kad tokiu kaip jis, yra
> ar bus dar trecdalis lietuvos, ir kad kredito grazinimas taps rimtu
> apsunkinimu ir "visi" pinigai iskeliaus pas skandinavus

Eilinis pilietis imdamas paskolon skandinavų litus/eurus švilpavo ir
galvojo, kad 2klt algos yra pakankamai 400klt paskolos dengimui. Jis
gavo savo išsvajotą būsto paskolą ir nors jam 25metai, net nesusimąstė
ką reiškia paskola 40m.

> 3. Eilinis pilietis, nebudamas finansininku, ir nedirbantis finansu
> srityje, negalvojo, kad BOR'ai realiai gali TIEK pakilti tokiai sauniais
> ekonomikos kilimo laikais. Ir kaip tas kilimas gali atsiliepti jo
> imokoms. Beje, tai dar reikia moketi pasiskaiciuoti, o jei grazinimo
> metodas anuiteto, tai dar sunkiau. (cia kas neivalde excelio' PMT
> formules :))

Tie kas nesnaudė, tai tie laiku refinansavo ir mokėjo 2-3 kartus
mažesnes įmokas.

> Trumpai sakant, as visa tai laikau dideliu lochotronu, uz kuri atsakingi:
>
> 1. Bankai
> 2. Lietuvos bankas
> 3. Valdzia
> 4. Massmedia
> 5. Spekuliantai

Bankai vertė žmones dirbtinai pasididinti pajamas tam, kad jie gautų
paskolą, jaustis blogai, kad visi jų draugai jau turi kartonkę
perkūnkiemyje, o jie ne ir pnš.

> P.S. Idomu, ar banko sutartis nepriestarauja kokioms nors ten zmogaus
> teisems ar pan.?
> Ar is esmes turi teise tokia sutartis, kurios viena is esminiu salygu
> (palukanu dedamoji) yra nekonkreti, o plaukiojanti bala zino kaip?

Nesvarbu ką pasirašinėji, bet reikia skaityt tai ką pasirašinėji.
Žmogaus yra toks būdas, kad jis visą laiką ras ką apkaltinti ir negalės
objektyviai pažvelgt ir pripažint, kad visgi kaltas buvo jis ir susišiko
savo būklę jis.

Manau, kad dauguma gavo tai ko nusipelnė. Aš patenkintas dabartine būkle.

P.S. ketinu šią žiemą įsigyt savo būstą.