Tema: Re: Ne bobute kalta...
Autorius: pjezo
Data: 2009-06-29 13:00:49
cia taip daugelis mano, tai akivaizdu darosi is zmoniu pasisakyųmu- nera darbo- kalta valdzia.
bloga ekonomine padetis- kalta valdzia.
prasiskolinus bankas paime paskutinius skudurus- kalta valdzia.
taip sakant postsovietinis sindromas- neigalumas pasirupinti savimi.
pasiziurek aplik. ka matai?
zmonems nepatink laisve, jiem reikia zinoti kias bus rytoj...
deja pas mus dar didele dalis nezino su kuo laisve valgoma ir kam ji reikalinga.