Tema: Re: Ne bobute kalta...
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-06-27 02:30:18
Gal pas tave Nordea kortele? Turiu Swedbanko Visa kreditine. Esu turejes
SEBo Visa, Nordea MasterCard ir Parexoo Visa kreditines, isskyrus
Nordea, galima i kreditines korteles saskaita pinigus pervesti. Beje
tokios korteles, is kuriu tavo sunaudota suma nuskaitoma karta per
menesi, yra labai nepatogios.
Uz pakankamai ilga laikotarpi viesbutyje negalejau susimoketi is Nordea
MasterCard, nes lubos buvo nustatytos per zemai, o perverti i ja daugiau
$$$ negalejau....