Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: NASA
Data: 2009-06-26 13:58:44
"nu blyn" <nu@blyn.lt> wrote in message news:h227hb$pfp$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei as neperasau sutarties pieva kita ar tapati ?

Ne tapati. Pieva jau kita, nes šiandien bankui pinigai yra brangesni, tikimybė, kad jų negražinsi padidėjo keleriopai. Nebūtinai ji priklauso nuo tavęs asmeniškai. Gali priklausyti nuo tavo darbdavio, nuo vyriausybės neprognozuojamos politikos, nuo Latvijos bankrotinės situacijos.

> Jei man palukanos atsifiksuoja po 2 metu sutartis nenutruakiama ir neperasoma pieva tapati ar kita ?

Priklausys nuo situacijos po 2 metų.

> Jei i sutarti itraukta kad gali atsifiksuoti palukanas kada nori pieva tapati ar kita ?

Priklauso nuo situacijos atfiksavimo momentu.

> Man nereikia naujos sutarties, as tik noriu padaryti tai kas yrasyta sutartyje, t.y. atsifiksuoti palukanas ir moketi maziau kaip vadyvininkas man irodinejo kai pasirasinejau sutarti, beje jis irodinejo kad sis punktas reiskia BUTENT TAI KA PARASIAU. Imoka sudaro 2 dalys marza ir palukanos, marza yra 0.6 o palukanos kintamos, bet pirmus 2 metus jos nekinta, paskui perskaiciuojamos .... bet atsifiksuoti gali betkada. Tai chia pieva tapati ar kita ?

Nieko bendro su "pieva". Kaip sutartyje įvardintas "atfiksavimas" taip ir elgiates. Jei parašyta, kad perrašote naują sutartį, kurioje galima keisti tik kintamos palūkanos norma - tai viena situacija. Jei abi šalys keičiant sutartį gali keisti kitus punktus - vyksta derybos.