Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Dex
Data: 2009-06-26 13:21:50
viskas taip, bet tai nera esminiai dalykai.
Imho esminiai yra:

1. Lietuva 18 metu eina i minusa.
2. Pasiskolinus pinigus, reikia grazinti daugiau. Jei visi pinigai, uz
kuriuos pirko butus butu lietuviski, rezultatas butu siek tiek kitoks, nes:

kai turtas persiskirsto lietuvos viduje, tai daugiau maziau tie pinigai
lieka viduje.
O kai turtas perskirtomas tarp valtybiu, tai kai lietuva eina i minusa,
tai is esmes eina VISI jos gyventojai i minusa, nesvarbu, kad vienas
daugiau, kitas maziau.

Dex