Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: Rivo
Data: 2009-06-26 17:04:01
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:h22iqh$bhp$1@trimpas.omnitel.net...
"Rivo" <rivo@pochta.ru> wrote in message
news:h22i81$anf$1@trimpas.omnitel.net...

> Kazkaip iki tol namus state ir be paskolu. Is kur 1998 tos dezutes
> pridygo? Nereikia pasakot, kad valstybe pristate, kooperatiniu irgi
> pakankamai buvo.

Turbūt labai neapsiriksiu sakydamas, kad iki 1998 metų >99% namų buvo
pastatyti centro komiteto. Jei ir apsiriksiu kažkiek, tai nelabai :)

manau kad kaip minimum 10-15% daugiabuciu buvo kooperatiniai, nekalbant, kad
90+% paprastu namu buvo privatus. Bent jau mano kaime buvo vos 4
daugiabuciai po 12 butu. Ir tevai kazkaip sugebejo is atlyginimo pasistatyt
nama greiciau nei per 10 metu. Beje, imant kainu ir atlyginimo santyki, tada
buvo sunkiau...

Tai OK, 100'000 Lt namo pakišimas po stogu + x Lt sklypas + y Lt apdaila ir
įranga + z Lt aplinka. Kad ir kiek ten prie tų 100k viršaus prisidėtų,
akivaizdu, kad 1998 tokią sumą tūlas žmogelis taupytų geriausiu atveju
niolika, realesniu - keliasdešimt metų. O taupyti palapinėje ar skolintis ir
gyventi name visada buvo laisvas pasirinkimas.

Kam gyvent palapineje, jei galima issinuomot busta. Bet ne, reikia butinai
"savo"... Nesvarbu, kad tuos pacius pinigus (net daugiau) sukisi bankui, kad
savu jis taps tik pries pensija, ir kad greiciau butum susitaupes ir
nusipirkes...