Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: NASA
Data: 2009-06-26 11:59:18
Niekur tie pinigai nedingo ir neišgaravo. Tiesiog vyksta turto perskirstymas, vieni praranda, kiti uždirba.
Kai didžioji liaudies dalis šoko Polką nuo vieno darbdavio pas kita reikalaudami didesnio atlyginimo už nesukuriamą atitinkamą pridetinę vertę, visiems buvo gerai. Tuomet darbdavys buvo (atsiprašau už išsireiškimą) loxas, nemoka tai pasiunčiam velniop. Bankai tuo metu irgi buvo loxai, jei vienas paskolos neduos "nueisiu pas kita". Ir kaip tuo metu jautėsi šiandieniniai skolininkai? Juk pasaulio bambos buvo. Šūdą malam, tinginiaujam, butą turim, naujausius BMV ratus lizinguojam, namuose 60" plokščias telikas - gyvenimas gražus.

Ir nutik tu man taip, ėmė ir pasibaigė vieną dieną litai, ir bankas kalčiausias nes litų neduoda daugiau.