Tema: Re: Ekonomines krizes priezastys
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-26 15:24:13
bet patikek manim yra zminiu kurie nesupranta :)
Is praktikos (tiksliu skaiciu nepamenu): pasieme is banko kortele su kredito limitu. Pagal salygas koreteles galiojimo laikotarpiu mokamos tik palukanos uz panaudota kredito dali, o panaudota kredito likuti grazinti reikia nutraukus sutarti arba pasibaigus korteles galiojimui (jei neprasitesi). Zmogus per pirma menesi sugebejo tuos kelis tukstantukus kredito isnaudoti, kortele berods 2 metams, i menesi moka po pvz 50 lt. Ir jis sventai isitikines, kad cia viskas ka jam reikes grazinti, t.y. du metus mokes kas menesi po 50 lt ir po dveiju metu kredito neliks. Jei paimsi vein aritmetiskai 24 men padauginiti is 50 lt/men tera tik 1200 Lt, kai kreditas (be palukanu) 2000 Lt. :) Bet isitikinimas buvo toks galingas, kad galejai i elektros kede sodinti (matematinis argumentas sudauginant skaicius neveike, nors zmogus kaip ir rastingas, saskaitas israsineja :)

T:)