Tema: Ne bobute kalta...
Autorius: remi
Data: 2009-06-25 21:24:09
Mano kuklia nuomone, ne bobute kalta kad nesaikingai prisieme paskolu, o
sistema kalta. Pavyzdelis:

Turiu debetine kortele, kurioj pastoviai yra pinigu. As neislaidauju, i
skolas niekada nelendu.
Noriu kazka nusipirkt, ypac uzsieny - tai su debetine kortele kurioj yra
pinigu - negalima. Butinai reikia kreditines. Reikia ta daikta butinai pirkt
i skola ir paskui ta skola padengt. Kodel negalima naudot debetiniu -
paaiskinima isivaizduoju tik viena - bankams su jomis biznio nera.

Tai va, jusu debetine kur pinigai padeti - niekam neidomi, o tuomet
pabandykit banke gauti kreditine kortele su 0 kreditu (tarkim, jusu
atlyginimas per mazas kreditinei, arba siaip is principo nemegstat sedet
skoloj) - juk niekaip negausit, kredita, pasirodo,  BUTINAI reikia imti.
Kokios isvados?

Taip kad bankai kalti, ir tiktai bankai.  Ypac kai pasigilini i visa ju
pinigu darymo is oro sistema...