Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Sail
Data: 2012-08-01 17:53:57
True, tokios mintys ir man ateina apie kamera.

Bet kai chebra cia paraso tipo - jei renki siuksles tai ir tempk i savo
konteineri, o jei i kita nunesi, tai jau chmo gaunuos, tai as ir pagalvoju -
o ne geriau man skersa det?
Nu pakeisiu poziuri i siuksles miske, ir ramu man bus. Lai voliojasi.

Dar kita sutacija yr, kur sunkiai susilaikau, tai kai uzstato masinom
saligatvi taip, kad tik per pieva apeit imanoma. Taip kyla noras nepastebeti
tu masinu ir nueiti ju stogais sau toliau palei saligatvio linija.
Bet blet negalima - svetimo turto gadinimas gausis, kaltas liksiu.