Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-30 11:20:26
On 07/30/2012 11:15 AM, Niccolo wrote:
> Esmė čia tame, kad jei visi elgtųsi kaip Codecas - gal ir nebūtų gaila.
> Deja, 90 proc. tik atvažiuoja, prišika, sulaužo ir pan., todėl ir reikia
> imtis priemonių, dėl kurių kenčia tokie, kaip Codecas. Reikia šviesti
> visuomenę ir blablabla - ir po kokių 70-100 metų savininkai ir visuomenė
> sutars ir visi gyvens komunizme.

ne velnio, prie ko cia siukslinimas ir siekimas pasipelnyti, jeigu net
siulai surinkt kitu primetytas skarbonkes, o tas vistiek kaip sugedus
plokstele '10lt/diena'. paprasciausi nachalai ir tiek.
dar beje pamirstama, kad tie savininkai toli grazu ne auksiniai.
poilsiautojai atvaro ir pora skarbonkiu numeta. negrazu.o savininkai
prisistato pirciu ant kranto, tuliku, nuveda visokias nuobegas (tegu ir
nefekalines). tai klausimas kas geriau. kad liepteli sukala ir zolyte
nupjauna man asmeniskai didelio bonuso neprideda. o kad ju gyvenimas
pakranteje daznu atveju pats savaime tersia ir kenkia - nepatinka.