Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-31 15:39:06
On 07/31/2012 03:33 PM, Tomas wrote:

> ... o tada priėjo CodeC'as ...

tai kad pagal trydos eiga dabar turetu ateiti LP & Co ir paploti.
as jau likau paskalbtas uz istatymo ribu, kad nekvieciau 112 tiem kurie
kazkoki reketininka apramino. cia jau praktiskai auksciausio lygio
teroristini akta prasuko i chebryte rankom kojom paplojo, saunuoliai.

p.s. o siaip tai netikiu tuo ka parasei. aisku cia mano nuomone tiktais.
bet ant kiek reikia filmu prisiziuret, kad is medzioklinio masina viesoj
vietoj tarp zmoniu saudyt. jei taip butu nutike, anie jau senai kaliuzej
sedetu ir visi delfiai savaite apie tai rasytu.