Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-31 09:19:11
Ne, nepazeidzia, nes tai legalus statinys, o praktiskai tu ji gali ir
apeiti.

Tu ka bandai irodyti - kad visi Lietuvoje esantys lieptai - nelegalus
statiniai? O jei legalus, tai visu, o ne to kas pastate? Deja, pasaulis
labai neteisingas.

"CodeC"  wrote in message news:jv7t5q$3ni$1@trimpas.omnitel.net...

On 07/31/2012 09:10 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Labai paprastu. Lieptas privati nuosavybe. Pagal nutylejima, jei nera
> kitokios teises normos, kaip ir kam ji naudoti sprendzia savininkas.
> Kaip ir su sklypu. Per ta sklypa kur ash gyvenu, tu vaikscioti skersai
> negali, nors to niekur nera parasyta. Tas, kuris prie ezero turi
> nurodyta apribojima - 5 metru juosta. Lieptui jokiu specialiuju salygu
> nenustatyta. Tai, kad jis stovi viesoje vietoje, jo nepadaro bendro
> naudojimo objektu.

o reikalavimo laisvai leisti praeiti ta viesaja zona tavo lieptas
nepazeidzia? man urva po juo issikast ar sraigtasparni kviest?