Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Gintas
Data: 2012-07-30 19:19:25
gal tiek to-tau aiskint nesugebu :)  Ar suvoki, kad sala pasistatei (tarkim) valdiskame telkinyje, kuriame leidziama visiems pilieciams plaukiot? Pasistatei ne dienai ir ne vienam menesiui. Ir jeigu tokiu gudriu atsiras 1000, nebebus kur ubagams plaukiot. Ar suvoki tai? Ar suvoki, kad atejus i Impuls baseina yra skirtumas-kur zmogus pasedejo ant kreslo ir nuejo, uzleisdams sekanciam pasedet ir kur koks gaidys uzsimete savo ranksluoti ant kreslo ir nuejo i pirti pamiegot....Tai ir su ezeru-gali simtai praplaukti ir nieko. Bet jei tie simtai sugalvos isikalti i ezera  savo lieptus, tada pzd........