Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: CodeC
Data: 2012-07-31 09:30:58
On 07/31/2012 09:25 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Kolkas pagal dabartine tvarka eini nahuj tu.  Tai ne kliutis, o statinys
> - nematai skirtumo, ash jau nepadesiu. Ka darai, priejes koki liepta?
> Trepteli kojele ir nugriauni?

ne, lipu ant jo.
man tai vel idomu, cia tau patarejau taip patare ar jau gal koki teismo
sprendima tuo klausimu turi? nes man tai kvepia savoku kabinimu is
dangaus. statinys - ne kliutis? wtf? tvora irgi statinys, jau kliutis?
nelegalu? so what? istatymas to neanalizuoja. TURI LEISTI PRAEITI
LAISVAI. aiskiai parasyta. tavo nuomone, teismas i tai nekreips demesio?
o gal tu dar neisikerti apie ka as - as ne apie liepto nugriovima, as
apie praejima per ji.