Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Tomas
Data: 2012-07-30 11:41:55
siknoj tavo esme. esme yra, kad tu ir kiti Betmenai iki apsisikimo nori
pamokyti tuos "vierchus", nors salia 95% visos pakrantes yra valstybine.
niekas tau nieko nenurodines, cia jau pacio samoningumo reikalas. tu
chrestomatinis botanikas, kuri mokykloj skriaude ir kuri pykdo grazesne
kaimyno boba ar geresne masina.

primetu poilsi - nu ble dabar svartuosimes pas sita buoze. Kazi ateis kas ar
ne? Kaip cia bus, reikia pasiruosti. Bl, kur dujos, dujos kur?! A, va, fu
gerai. Plaukiam!