Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-30 16:38:41
Boba tu, o ne trolis. Todel ir be balionelio.

"Trolis"  wrote in message news:jv62j0$t9f$1@trimpas.omnitel.net...

>O dar ka nors gali papsakoti - labai idomu. Pries kiek daugiausiai esi
>ejes?

Bet tai aš nesuprantu. Panašu, kad aš esu daug kur neteisingas, kiti man
nerūpi, bet su savim net peilių, oro balionėlių ir pistoletų nenešiodamas
nesu niekad nenukentėjęs ir net nesimušęs, nors kelis kartus bandė įbauginti
ketinant apiplėšti, bet viskas gražiu žodžiu susitvarkė.

taip ir sakyuk, kad eilinis gezas esi, kuris nuotykių ir ką iškirst ieško, o
ne kažkokių teisybių. Ar sutvarkyti problemą be konflikto žemas lygis?