Tema: Re: 1.Butas, DNSB. 2.Ezeru pakrantes
Autorius: amenox
Data: 2012-07-30 12:16:25
Kol nieko nesutvarkyta, niekam ta gamta neįdomi, kai kas nors sutvarko
aplinka, tada iš kažkur atsiranda "svieto lygintojų", kuriems ta sutvarkyta
teritorija nu ple kaip reikalinga, kad ne tas žodis. :) Nu tai pažeisk taip
pat taisykles, nuvaryk į valstybinę žemę, sutvarkyk kokio apžėlusio ežero
gabalą, padaryk kokį pliažiuką, sutvarkyk krantą ten, laužavietę, įrenk
suoliukus, surink šiūkšles. Už dyką. Pofik kad pažeidei taisykles, užtat
tauta bus dėkinga. Nors, ką čia, dujų balionėlį gi paprasčiau įsimest į
kišenę ir teisęs savo kočiot. :)